Teater Joker og Rebusløpet

Elever ser på dukketeater

Rebusløpet er historien om reven og den retthalede grisungen som får nyss om dåsemiklenes store rebusløp. De vil gjerne være med, og blir etter hvert godtatt som deltakere, men rebusløp er meget krevende saker; spesielt når man må svare på vanskelige spørsmål og finne sjeldne dyr, og når man veldig gjerne vil vinne førstegevinsten – en svingstol…

Forestillingen er en dukkeforestilling basert på boka til Bjørn F. Rørvik. Det er en humoristisk, men også tankevekkende forestillingen om hvor langt man er villig til å gå for å få det man ønsker seg aller mest. Elevene fikk en flott teateropplevelse; fantastiske dukker og skuespillere og fin scenografi. Teater Joker fremstilte Bjørn Rørvik sitt univers på en lun og morsom måte. Forfatteren selv var til stede på forestillingen og fikk se boka si som hadde blitt teater. Karlsrud skole takker for svært god og ambisiøs underholdning!

Teater JokerTeater Joker